4 מחבלי חיזבאללה חוסלו, בהם מפקד מקומי

שלמה ריזל No Comments on 4 מחבלי חיזבאללה חוסלו, בהם מפקד מקומי

חיזבאללה אישר הלילה כי במהלך תקיפות של צה"ל בדרום לבנון נהרגו 4 לוחמי הארגון, בהם המפקד המקומי בא-נאקורה, חוסיין יזבכ. בכך מספר מחבלי חיזבאללה ההרוגים מתחילת הלחימה עולה ל-147

צילום: Ayal Margolin/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

90 יום למלחמה – דריכות שיא בגבול הצפון: ארגון הטרור חיזבאללה הודיע כי בכיר הארגון חוסל בתקיפה ישראלית אמש. הבכיר הוא חוסיין יזבכ, האחראי על גזרת נאקורה, שחוסל לצד שלושה פעילים נוספים בתקיפת צה"ל.

הלילה סמוך לחצות תקפו כוחות צה"ל חוליית מחבלים שפעלה במרחב הכפר יארון. בנוסף, צה"ל תקף אמצעי תצפית ותשתית צבאית בה שהו פעילים של ארגון הטרור חיזבאללה. זוהו מספר שיגורים שחצו משטח לבנון ונפלו בשטחים פתוחים במרחב גורן.

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, נאם אמש עם ציון יום השנה לחיסול הארכי מחבל – קאסם סולימאני, ואמר יממה אחרי חיסולו של סאלח אל-עארורי כי "המתקפה של ישראל בדאחיה בביירות אתמול היא פשע גדול ומסוכן. לא ניתן לשתוק עליו והוא לא יעבור ללא עונש ותגובה". עוד אמר רב המרצחים נסראללה: "אם ישראל תפתח במלחמה עם לבנון – הלחימה שלנו תהיה ללא גבולות וכללים".

בכיר בממשל ביידן אמר כי ארצות הברית לא רואה "רצון ברור" כלשונו של חיזבאללה או של ישראל לצאת למלחמה. הבכיר ציין כי עם זאת "המתח בגבול בין ישראל ללבנון קיים בגלל שחיזבאללה יורה באופן קבוע לעבר ישראל, שמשיבה אש".



0 תגובות